ממ"ד – המדריך המלא בנושא מרחב מוגן דירתי

בימים טרופים בהם אנו דואגים לביטחון שלנו הן ברמה של גניבת רכוש, הן בשל יראה מפעולות שונות כמו נזקים וונדליזם שעלול להתרחש בכל מקום, והן ברמת הביטחון האישי – רבים רוצים לדעת כיצד אפשר לשמור עם מקסימום בטחון וקבלת הגנה במרחב האישי. אבל כיצד אפשר לבטח את הבית? הינה 3 פעולות חשובות:

בנייה והכנת הממ"ד

בעתות מלחמה, התקפות ומבצעים צבאיים: רבים מחפשים אחר הדרך להיות מוגנים במרחב האישי והציבורי, כאשר אחת הדרכים הנפוצות ביותר לעשות זאת היא באמצעות כניסה אל הממ"ד והגנה של ממ"ד, הלוא הוא חדר בטחון שנמצא כמעט בכל בית שנבנה בבנייה חדשה או שעבר שיפוץ בשנים האחרונות.

כיום כדי לתחזק את הממ"ד, לתקן אותו ולהבטיח את החלל המוגן הזה, יש לאבזור את החדר בשלל מוצרי ממ"ד כגון: סט ממ"ד, דלתות ממ"ד וחלונות ממ"ד, שיצילו אתכם בשעת הצורך ויעניקו אסתטיקה לממ"ד שלכם בזמן שאתם נמצאים בו. בכך אפשר ליהנות מבטיחות ונוחות מרבית בעתות חירום.

תיקון דלתות והחלפת מנעולים

אם אתם דואגים לכניסה של גורם זר לבית, אם דלתות המבנה נפרצו, או אם לאדם שאתם ממש לא רוצים שיכנס לאזור המחייה שלכם יש מפתח לביתכם, חשוב לבצע החלפת מנעולים מאופן מידי. החלפת מנעולים היא פעולה אשר מתבצעת על ידי המומחים בתחום אשר יוכלו להגיע עד אליכם במהירות, להחליף את הצילינדר בדלת ואת המנעול, לתקן את הדלת אם אירעה פריצה ולשכפל לכם מפתחות חדשים באמצעות מעבדה ניידת.

התקנת מצלמות בטיחות ומערכות מיגון אש

דרך נוספת שבאמצעותה תוכלו להגן על מרחב המחייה שלכם, היא באמצעות התקנת מערכות מיגון אש, מצלמות בטיחות כמו גם התקנה של אינטרקום ואף מערכות אזעקה במבנה. כיום באמצעות שירות של חברות העוסקות בבטיחות במבנה כגון: מצלמות אבטחה, מצלמות במעגל סגור, מערכות כיבוי וגילוי אש, ספרינקלרים אשר יהיה ניתן להגן על המרחב, לתעד פעילויות חשודה, לקבל התראה מידית לסמארטפון על כל פעולה יוצאת דופן ובכך להגן על מרחב המחייה שלכם. לסיכום, על מנת לאבטח את עצמכם ואת האנשים היקרים לכם, חשוב לא לחסוך בעלויות לבחור את החברות הטובות ביותר להכנת ממ"ד לשעת הצורך, כמו גם להחלפת מנעולים ויש לבחור את האמצעי המיגון הטובים והאיכותיים ביותר לאבטחת הבית או העסק.

נגישות